REUMATISM

   2009-11-05 - 01:30:16





Jahapp...i tisdags var jag hos reumatologen igen...och denna gång så sa han bara att jaaa nu har det börjat röra på sig:S
Alla proverna visade förhöjda värden vilet innebär inflammation i lederna som han sa...och jag har med det alltså samlat på mig ytterligare en diagnos..REUMATISM!!!
Fick medicin, och redan efter första tabletten kände jag sjukt konstig värme i lederna i knän och fingrar och det har jag gjort seda dess:O
Ska det vara så??? Jag vet inte, men det är i alla fall skönt som fan hahahaha å så kan de ju vara bra med lite extra värme så här när de e så jävla kallt ute:P

I går kom första snön ...men inte mycket ligger kvar av det!
Jag var på terapin i dag i gruppen...men det känns inte kul längre...om jag nu inte får gå ett år till i gruppen så känner jag att jag kanske borde sluta snarast för att inte bara gå dit och må dåligt...för just nu är det bara jobbiga vibbar runt det:(
Dom säger ju att dom märkt att sedan jag började joba i april så har jag inte varit lika glad och hela min dbt har gått upp och ner och jag har inte vart som under första året.
Om jag skutar i gruppen kommer jag ha dubbla sessioner med min individualterapeut tror jag och det känns skönt för nu äntligen verkar dom ha insett det jag känt länge men inte vetat om det bara varit gnäll från mig:S..att det varit för mycket för mig...jag skulle inte ha kastats ut i jobbet så abrupt utan stått kvar med en fot på sjikskrivning...det måste ändras ...antingen genom mer sjukskrivning igen eller så måste mit schema ändras. För min terapi som jag ska ha resten av mitt liv att leva på blir fruktansvärt lidande...jag får skriva mer om det här sen....nu ska jag ta ett bad och sen sova...har stängt jobbet med Lina i dag =)

Känner mig ensam...Joey sover hos mamma och pappa!!!

Puss å kram



          

Kommentarer
Nickan

Kram på dej Frida!

2009-11-06 - 17:00:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0