KORVEN I LEKSTUGAN

   2009-11-17 - 08:50:42

I dag när jag och Joey gick förbi NYHEMSSKOLAN som gårdagens inlägg berör (hoppas inte du har dina barn där natttjobbaren) så stod det 3 lärar-kärringar och tjattrade i ett klassrum dom såg MYCKET allvarliga ut och jag fantiserade lite om att det var grejen i går som kommit dom till känna...*häähä* plötsligt kollar en av dom på mig..och sen vänder sig alla 3 om lite i smyg för att se på mig....*puppyshow???
Då kände jag att hahahaha....dom måste ha vetat att de var nån som gick med hunden som tjallat på deras konstiga sätt att ha kontakt med sina barn på skolan:O

I dag ska "korven" me till Statoil...ojoj hur ska det gå????
Tur han e lurvig annars kanske han skulle försvinna bland alla kabanosser, chillikorvar å grillwieners:S
Han lär ju sätta fart å skälla å vråla om jag har han i fikarummet...men ska pröva...annars får han vara i lilla huset på baksidan som e A-M´s kontor:P
Fortsättning  kommer följa om hur det gått för Joey i lekstugan :D

texten på mina väggar är färdiga texter som jag köpt. Angående nattjobbarens kommentar som vill ha typsnitt på sina barns namn på sin handled...jag har ju tatuerad handled och satt och sökte typsnitt hur länge som helst...:S
Det bästa du kan göra är att söka på fonts på nätet och hitta en sådan sida där du själv kan skriva i ditt ord och pröva hur ordet ser ut och sedan skriva ut det=)
om du inte får till det så lovar jag at hjälpa dig:D

Nä nu ska vi kamma hår å pälsar å bege oss till en dag med skräckfylld förväntan;)

puss på er



Kommentarer
Nattjobbare

MM HAR HITTAT oj capslock:) Har hittat några sidor men herregud det finns ju en hell skrälldus med typsnitt. :)

Nope inte Nyhem... Skönt det...Men det är nog djävligt i skolan nuförtiden med alla indragningar så att dessutom har sådana lärare är ju skandal...

2009-11-17 - 23:24:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0