FÖRSÖK ALDRIG VARA SNÄLL FÖR HELVETE!!!

   2009-11-21 - 17:07:49
Ok...så här är det...först vill jag säga angående min terapi att jag har försäkt få byta terapeut och det var då hela helvetet började...jag får inte byta och min terapeut kan anagligen inte ta kritik...för det va då allting började.....nåja...så till det värsta just nu....

Förra lördagen var jag på ica centrum och köpte jordgummar till Joeys kalas...stressad som ett as var jag, hade varit uppe sen 5 på morgonen och hade massa kvar at göra hemma. När jag kom till kassan låg en mobil där...jag tänkte inte på att lämna den till hon i kassan utan det flsahade bara förbi en bild på den blå mobilen som ligger på MITT JOBB, som ingen hämtat ut fast den legat där väldigt länge. Po´lisen tänkte jag bara. För ca ett år sedan hittade jag en mobil på badhuset och det var så pass sent på kvällen att receptonen hade stängt så jag tog med mig mobilen hem. Jag försökte få tag i någon via min egen telefon då det inte fanns några pengar i denna mobilen.
Men ingen respons...till slut ringde en kille och jag sa att jag hittat denna mobilen och att han skulle be ägaren ringa upp mig.
Så var det med det...ägaren och hennes mamma kom och hämtade den hemma hos mig, men jag fick knappt ett tack...så DÄRFÖR...tänkte jag bara POLISEN FÅR LÖSA DETTA!!!
Så jag tog med den hem....borde kanske lämnat den till kassan, men ägaren kunde ju ändå ha varit i norrköping, eller andra änden av Finspång eller varsomhelst redan.
Då jag kom hem la jag telefonen på byrån...jag var så stressad att jag inte ens kollade i den.
På kvällen kollade jag i den då jag skulle flytta på den då den sista städningen var i görande. Och då såg jag att det var en post det stod afrodite på...ahaa tänkte jag kanske var det nån som ägde den där...ELLER någon som bara känner någon där!!!
Så för att slippa ha den ringande och hålla på eftersom jag inte hade tid med det då gästerna var på väg så plockade jag bara loss batteriet för att få den avstängd enklast möjligt. Sen vräkte jag bara ner den i en låda i hallen och tänkte jag får ta det sen då dom andra gått. Sen sa jag tilll mamma och syrran att jag hittat en mobil och de sa att jag skulle ta den till polisen...och ja det skulle jag...men på måndag eller början av veckan då jag hann. Sen dess har denna telefon varit TOTALT utraderad ur mitt minne...det har varit en helvetisk vecka med massa strul på terapin, jag har mått dkit och nu håller jag på att sluta terapin helt...!!!! Vem fan har tid att tänka på en sketen mobil lixom!!!
Så i går var jag på vittnesförhör på polisen för det som hände då jag gick förbi Nyhem häromdagen...!!!
Och efter det vill en annan polis ta något litet med mig säger dom....ja ba ok...vad kan de vara...så hivar den polisen fram en bild som nog var från ICA och han undrar om det är jag...jag satt som ett jävla frågetecken...!!!
han frågade vad jag gjorde och var jag befann mig och bla bla...och om jag var på ICA ...ja sa jag ...han frågade vad jag gjorde ...jag köpte jordgubbar och hämtade en prislista för paketförsändelser sa jag ....sen gick jag till kassan AHAAAAAAA sa jag då...ÄR DET MOBILEN?????????? Herregud den har jag totalt glömt bort sa jag!!!!!
Då har dom antagligen kopplat ihop att jag var där i kassan ungefär då telefonen glömdes kvar.
Polisen ba ja det är STÖLD!!!! JAG BARA GAPADE och ba VAAAAA?????!!!!!

Jag sa att men gud nu kan jag ju lämna den direkt jag har fan inte haft en tanke på den...han frågade vad jag gjort med telefonen, varför jag inte lämnat den i kassan, varför det och det...och så följde de med hem för att kolla att den låg utan batteriet i lådan som jag sagt till dom...det gjorde den ju såklart....och DÅ HITTAR JAG INTE MINNESKORTET....men nu börjar jag undra om det ens fanns nåt minnes kort i den...vart i helvete skulle det tagit vägen??? det är som i en dålig film!!!
har kollat överallt, i dammsugar påsen och överallt...den bytte jag dessutom tyvärr naturligtvis i....LÖÖÖRDAAAAGS!!!!:( TÄNK OM!!!!!!

När polisenrna gårr bröt jag ihop och stortjöt och fick tag i hon som ägde telefonen för då kopplade jag ihop att det nog var någon på afrodites telefon så jag ringde dit och frågade. Fick prata med Kerstin där som ägde telefonen men hon var bara så jävla otrevlig och ville inte lyssna på mig!!!
inte ett tack ingenting!!!!

Ringde psykjouren...samlade mig och åkte till jobbet en timme för sent!!!

Efter några timmar kommer Kerstin in och ställer sig och börjar skrika mitt på mitt jobb till mig att jag ska få fram simkortet ANNARS!!!!!
Jag sa att men herregud var glad att jag HAR telefonen åt dig i alla fall!!! Nä men hon var ju helt galen och kunderna på Statoil bara gapade och hotade mig!!!
jag sa till henne att gå därifrån för att detta var mitt jobb och hon har ingen rätt att komma dit och skrika åt mig....ringde sen polisen och berättade vad hon gjort.

Det är fan övergripande i rättsak...hon får vända sig till polisen om hon vill något...det sa dom till mig med!!!

Så nu sitter jag här då...ankagad för STÖLD för något som egentligen från början var en tanke att HJÄLPA!!!
Ska skaffa intyg att mitt minne inte e som det borde just nu för det är det inte...sen får dom säga vad fan dom vill...jag hade aldrig tänkt att behålla denna telefon!!!

Om en gubbe skulle ligga blödande på en gata skulle jag i nuläget inte hjälpa honom....då skulle jag antagligen bli anmäld för misshandel!!!!!

Jag kommer aldrig att försöka hjälpa någon igen!!!!!

SJUKA JÄVLA FÖRBANNADE VÄRLD:(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0