DEN SOM FÖRSTANN!!!

   2009-11-12 - 21:18:55

I dag har jag varit på individualterapi...jag sa till min terapeut att jag beslutat att avsluta terapigruppen..jag har eftersom jag sedan jag började jobba i april inte alls hängt med som innan och enligt terapeuterna i gruppen inte heller varit lika glad som innan. Jag har därför försökt få gå ett år extra i gruppen för at ta igen det jag känner jag inte har kläm på...men nu, i flera månader har de sagt att dom ska ta beslut om det...jag vet inte om de väntat på att detta skulle ske??!!
Jag orkar helt enkelt inte längre....jobbet vill veta hur jag ska vara sjukskriven för terapin, jag behöver veta, jag vet ingenting!!! Först ska jag om jag vill ha en utredning kontakta min läkare själv, för att då jag gör det få skit av min terapeut och få veta att jag inte ska kontakta honom på egen hand utan i så fall boka in ett möte med honom tillsammans med min terapeut!!! Allt man gör vänds lixom emot en...är det tanken de? Att man ska få så mycket motgångar som möjligt...ska det stärka en???
nu har jag tagit beslutet att sluta i gruppen eftersom ovissheten om vad som händer med den och mig tär på mig så jävla mycket...och jag har senaste gångerna känt mest ilska, hat och maktlöshet och haft problem på gruppsessionerna...då är det ju bättre att jag slutar än att jag går dit och mår dåligt för att allt är så struligt och ovisst!!??
Jag känner fortfarande att jag behöver mer av gruppen...men jag orkar inte kämpa...kampen med detta har även gått ut över så mycket annat...!!! jag är inte glad längre...känner ibland att jag vill sluta terapin helt.
Jobbet sliter sönder rmig...jag orkar inte göra något mer än komma hem från jobet och titta på den jävla röran som råder här:(
Senaste veckan har jag kämpat så in i helvete med terapin....skrivit ner vad jag gjort varje jävla timme från punkt till punkt...hur jag mått varje timme osv...jag kände mig så jävla uktig...MEN JAG ORKAR INTE...nu har jag gjort ett aktivt val som terapeuterna säger att man gör i allt.(tex då jag inte orkat göra terapin för jobbet och allt annat) ..jag valde terapin och då blir allt annat lidande...det GÅR INTE!!!

Jag bara tjuter och tjuter...min medicin mot reumatism har fått mig totalt utmattad som grädde på moset...jag orkar för fan inte!!!!
Ska jag behöva lägga mig ner och dö innan jag blir sedd???
Jag vet inte var jag ska ta vägen...jag bara känner att jag är så nära en sjukskrivning igen jag kan komma...:(
Jag längtar till min operation bara för att jag vet att jag ska få vara sjukskriven och kunna hinna med att tänka!!!

Ibland känner jag att terapin är bra...ibland känner jag mig så otroligt vilsen..mest senaste tiden..men jag vet att det finns flera inom terapin som känner likadant...vilsna, att terapeuterna inte är vad de varit och att det känns som om de ofta motarbetar en:(

I DAG FYLLER JOEY 11 ÅR...i förrgår kväll när jag skulle sova fick jag världens panikattack...tanken på att han kommer försvinna från mig en sag blev outärdlig...greppade efter hjälp via mobilen...men det slutade med att jag fick ta en halv stilnoct istället så jag somnade och slutade tänka!

GRATTIS MIN ÄLSKADE JOEY...DU ÄR BÄST...ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID....I LIVET OCH I DÖDEN!!!





I morgon tror jag inte jag kommer gå till jobbet...jag känner mig psykiskt och fysiskt utmattad...jag vet inte var jag ska ta vägen...jag behöver mer terapi...oftare, längre...i dag hann vi inte ta upp allt på agendan igen...alt samlas på hög när man inte får ta upp det...en vacker dag spricker det!!!

Har försökt städa lite, SAPA kommer i morgon och ska byta min toalett och tvättställ...fick tag i dom i dag och dom kunde hjälpa mig innan helgen:)
Men jag kommer ju ingenvart....jag äter dåligt, är totalt utmattad hur mycket jag än sover och känner mig bara sviken av den terapi jag trott på och kämpat med så länge:(

Önskar dom kunde se inuti mig så dom skulle kunna förstå hur jävla ont det gör att ha denna ovisshet och att inte bli tagen på allvar att jag KÄNNER att jag inte är klar i gruppen!!!
men kanske är det meningen ...att jag gick ut i livet igen...började jobba...och med det samtidigt valde att bara få "en halvgjord" terapi...så känns det....

To the moon and back....jag älskar er


















Kommentarer
Nattjobbare

Mm häng i och kämpa på . Du är grym

2009-11-16 - 23:06:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0