VAR BLEV LIVET AV???

   2009-05-28 - 08:00:17
Jag känner att jag håller på att gå sönder...jag tror det är för mycket för mig med både terapin, v-grupp, och jobba...dessutom passar inme mina arbetstider 10-18 mig alls...då jag kommer hem är jag helt galet slut och man får ingenting gjort, spelar ingen roll hur mycket man försöker....och på morgonen jaaaa....asså om jag går upp 7 och går en timme med Joey... jaha då e klockan 8, sen kanske jag plockar undan lite...tar en snabb dusch...kollar mailen....käkar frukost som jag nu så duktigt gör. Ordnar matlåda till jobbet...ja allt sånt dära...ja sen e klockan 9.30 igen och det är dags att åka till dagis med Joey och sen till jobbet igen...asså jag PALLAR INTE....nää jag jbbade fm-em hade man i alla fall lite liv på sidan om...och så hade man en ledig dag i veckan det pasade mig också bra...jag skulle ALDRIG söka ett jobb med 10-18 tider, men nu sitter jag här efter att dom ändrade mitt schema...:(

 somnar sjukt tidigt på kvällarna...orkar inte kolla på tv, orkar inte göra min dbt, orkar inte laga mat vilket jag nu borde då rå ...om jag nu ska ha kontakt med fok....orkar ännu mindre hälsa på mamma o pappa eller liknande...orkar inte lyssna på musik...orkar fan ingenting:(

Nu ska jag o Joey gå ut...hej dååååå


*MWAH*


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0