TJOFADDERITTANLEJ

   2009-05-04 - 14:29:08
Jahapp...i dag har jag varit på DBT igen....jag e måttligt road och i dag kände jag för första gången motvillighet att åka dit...fick ta hjälp av min individualterapeut för att komma till skott....mycket beror på att gruppen ska byta dag och tid igen...vilket innebär för mig  en jääääädra massa strul...så jag har funderat på att sluta ...!!!

Nu ser det ut så här....

Måndag: dbt 10-12,30 och annan grupp på 16,00 och då det bara några timmar mellan aktiviteterna så är jag sjukskriven hela måndagen.

Tisdag: individual dbt 9.00, 11.00 börjar jag jobba ...jobbar till 16.00

sen jobbar jag onsdag, torsdag och fredag...

SEN  SKULLE DET SE UT SÅ HÄR

Måndag: jobba 10,00- 15,30 Annan grupp 16,00
Tisdag: 9.00-10.00 dbt...jobba 11.00-18.00
Onsdag: jobba 10.00-11.30 (måste duscha för man kan inte komma i jobbkläder det stinker) dbt 13.00-15.30  sen tillbaka till jobbet igen och jobba 16,30-18,00
torsdag och fredag som innan...


detta e skit och det kommer inte hålla...hur fan ska jag få till onsdagarna lixom...det fungerar inte....:(

Jag hatar allt just nu och jag vill bara skita i allt vad terapi heter...varför ska jag ödsla tid på detta när dom inte bryr sig om de som går i gruppen???

Äh....ja e....jävla piss-skit







För övrigt är de ok, har bytt ut mina allergitabletter och faktiskt blivit både piggare och lite gladare...så kestine som jag haft så länge får nog hoppas över nu...jag lär få ringa om recept på nå annat då:P

Ska plocka lite här...fixa balkongen å så ...:)

Pussa pussa pussa.....jag älskar i alla fall mina tjejer i gruppen  ( ine alla) i dag tog både E och L pluspoäng hos mig igen:)
Älskar er tjejer=)
samtidigt vill jag välkomna E som eventuell läsare till min blogg....hon fick adressen hit i dag=)

Kommentarer
Candy

Hihi man kan juh inte bedömma folk i gruppen sådär :P fast sålänge jag ligger på + är jag nöjd ;P <3



Men waaaaahT!? ska gruppen ändra dag? närdå?! :O

2009-05-04 - 14:36:29
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
elin

ABUBUBUBUBU! <3

2009-05-04 - 22:28:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0