TÄLTA MITT I VINTERN?

   2009-05-15 - 21:07:33
Jahapp...ska till Tollarp:S på geocaching event...(för Er som inte vet  http://geocaching.com ) jag e på ett ganska ARGT humör...vet egentligen inte varför...e nog egentligen bara jäääävligt trött....:(
Å så tjatar alla så förbannat från alla håll å kanter ....*suck*

Ahja...i morgon typ 04.00 åker vi i alla fall ...är i Kulla nu...ska tälta å käka  vildsvin...tur att jag inte e vegetarian just nu då....fast ja vet inte...det tar emot asså:( Om det är sån jäkla grill där dom har en hel gris på ett spett så tänker ja inte smaka en smula asså....stackars stackars!!!!

Vi ska tälta också....det kommer nog bli jävligt förbannat skitkallt helt enkelt....någon sa -men va faaan de ska ju bli froooost:O *hrmf, jaja* men då mamma sa att ni kan ju faktiskt frysa ihjäl då fick ja faktiskt borderlinespel o gapa lite på henne:S

Äh nu e ja bara sné...ska fan lägga mig...gonatt allihopa...

Vi ses igen på söndag eller måndag....jaa det vill säga om jag inte fryser ihjäl nu då;)


Kommentarer
Candy

iiiih va KUL :D allting geocaching å tälta å äta vildsvin, jag tycker det ser så gott ut när dom grillar den hel sådär :O MAT<3

Å du kommer inte frysa ihjäl ^^ jag har tältat när det är mycket kallare än såhär :P

2009-05-15 - 23:32:16
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Arn

Snygg flagga

2009-05-18 - 16:56:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0