MEN SUG DÅ LIVHELVETE

   2009-05-05 - 21:14:37
Usch....har grinat efter jobbet i dag med...varje jävla dag e de såhär...och jag fattar inte vad som e snett, vint o helt fetfel:(

mamma har varit här o hjälpt mig städa mina garderober...men det blev en av 4 för jag har så GRYMT mycket kläder så ni kan inte fatta:O
Nu ligger olika färger på olika hyllor...:) Min mamma e snäll hon=)

Annars har det inte hänt ett smack..har konstaterat att jag slutat äta hemma igen...tjop tjohej...mindre bra kanske...men ja skiter i vilket...äter typ nåt litet på jobbet ...dagens hela kostcirkel består av 2 bananer å en yoghurt...:O

Ja e svintrött ...ska ringa E och gratta henne massa för hon fyller ju i dag ...synd hon inte var på gruppen igår:(
Ska sen sätta på (lyssna noga cp idiot antipiratbyrån) en rykande nybränd film.....era jävlar kan ni låta oss skattebetalare vara ifred...!!!!

FUCK YOU!!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0