VAKEN OCH ALLA ANDRA SOVER

   2009-03-26 - 03:00:01
Jag har sovit ca en timme ...eller ja i alla fall slumrat...är fortfarande inte nöjd med min packning:S
jag vet inte vad det är jag bara tjöt och tjöt i går kväll HYSTERISKT!!!
Nu är jag ganska lugn ...men jag är lägre än vanligt!
Det gick inte att få tag i Maria, hon messade senare under kvällen...hon hade varit på middag med telefonen i väskan
:(

Men det blir nog bra, om ett dygn har jag landat i Bangkok och har fått min svit på våning 26 på Rembrandt hotel redo för shoppingfight nummer 1:)

Precis nu kom Joey ut till mig och la sig här hos mig i min ensamhet:D jag älskar honom så det gör ONT i mig, och jag VET jumed min hjärna att han kommer få det bra och att vi ses snart igen, men hur får man sitt HJÄRTA att fatta det?????

Nu drar vi!!!
Thailand nu kommer jag!!!
Jag älskar Er allihopa



Kommentarer
Marille

hoppas du får kul gums =)

pusspuss

2009-03-26 - 10:06:15
URL: http://marille.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0