SEN SENAST

   2009-03-04 - 16:15:03

Ok, jag har varit lite dålig på att uppdatera på sista tiden..allt har flutit på ...men i går var jag på möte på F.kassan med jobbet och min terapeut Maria. jobbet undrade hur mycket min dbt skulle ta av jobbet för jag har ju haft min almanacka och mina papper där.....ööööhhh.....???? Jag hade 2 st veckokort i almanackan som åkte med till jobbet eftersom jag har hela mitt liv däri jaaa...och jag hade dom med mig 2 DAGAR OCH RÅKADE TA FRAM OCH FYLLA I NÅGRA RUTOR VILKET TOG KANSKE 2.5 MINUT VARJE DAG AV DESSA 2 DAGAR....ja e sneee...!!!!
Får man inte ens ha almanackan med sig på jobbet???????

Fattar ni alla hur sjukt de e eller????
Precis som om jag skulle va någe i alla fall när de e möte på jobbet och ALLA kommer och jag får stå i kassan otefår vara med...och inte fått veta ett skit om vad detta planeringsmöte handlat om !!! Känner man sig välkommen tillbaka till jobbet då eller????
Nääää inte direkt!!!
Men jag ser etta som att...nu har jag börjat jobba igen snart och det är ett steg mot nästa jobb och nästa steg av mitt liv.

I går var Joey på Tassarnas trim o spa och blev vårfin, för att moffa sa att han var alldeles för långhårig....:S
Så nu e han korthårig igen...:) hans dagmatte/husse har ju hoppat av dom fick nå jävla projekt för arbetslösa så ja e lite sur, nu står jag här utan igen!!! *HEJA*

i dag opererades min andra tå igen...hoppas den blir bra med nu då och att ärren inte bli så konstga som det blev på den första sist :( ska nog ha lite OP tejp på som jag fått på plastik kirurgin i Linköping...det kan nog göra susen:)

Lägger lite bilder här nu då....på vad som hänt sista tiden:)


Först Frida n the brown hair...looks like SHIT!!!


Nya uppfräschade Statoil i Finspång

Snöig Joey

Hos moffa o mommo


 Till vänster i denna bild syns bruksgatan där ja bodde 8 år..*saknar*

"vårpromenad" till moffa o mommo genom slottsparken


joey hittade snabbt Tindras dockas bärmoj:P



Och den åkte han mer än gärna om kring i sen...LÄNGE!!!=


Mah sistas sweet cookies


Busig vovve


kaffeskola på jobbet....mmm va gott....NOT:S


Nyklippt på tassarnas trim & spá


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0