SÖNDAGS SEG

   2009-03-15 - 17:30:08
i dag har jag varit uppe hos mamma, pappa jobbar.
Vi har klippt ner deras ölanstokar annars har ja inte gjort så värst mycket asså...har faktiskt ganska trist om jag ska vara ärlig...sitter och lyssnar på Duane Stephensons August town...riktigt underbar låt=)
i går var det melodifestivalen och jag kolla faktiskt eftersom det var final å allt...men Ugglas vann inte i alla fall...:(

I morgon e det dbt...hela veckan har jag problem med hundvakt....:(
Jävla skit alltså....

Ringde Idde förut som har monstren i helgen ...det går inte att höra vad han eller jag säger då man ringer dig å dom är där, för han har världens mest högljudda ungar...så ja slängde på luren då en av dom illvrålade och han inte säger något till dom...varför ska jag behöva utstå att höra skiten?!!!

Efter thailand ska de bli blondt hår här igen så det skriker om det ....bara så ni vet!!!

Jag e less...less...less....ångest har ja me...vet inte varför faktiskt:(



varför drabbas en del av alla känslor????

Kommentarer
Arn

Titta framåt, snart Thailand för dig, avis är jag....

2009-03-16 - 11:49:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0