POMPERIPOSSA

   2009-03-18 - 08:33:39
Ja känner mig som en pomperipossa i dag:O

i går var vi på bio på män som hatar kvinnor, den var faktiskt bra....=)
å så käka vi fruktsallad i Kulla efteråt. Det var INGA problem att lämna Joey i kulla i alla fall...han kom inte ens å sa hej då ju:P

Han var med kusin Malin i går i mamma å pappas hus, det gick också bra och i dag när jag slog upp mina gröna vid halv sju så sken soln redan ute:)
Jag har tagit bort stygnen på min tå i dag, den e lite svullen, men kommer nog hinna må bättre innna thailand om en vecka typ=)
Nehej nu ska jag göra nå krafttag här för ja såg precis att jag inte alls börjar 11 i dag på jobbet som ja trodde utan 10:O

Förresten så mår la Marie inte så värst bra, men jag vet inte vad jag ska göra alltså:( För om vi i dbt gruppen ber någon annan i gruppen om hjälp så måste vi också ta emot hjälpen som den andre då erbjuder...jag har försökt med allt tror jag med Marie, och det är inte lätt med 4 timmars bilväg mellan oss...men hon vill inte ha den hjälp som jag försöker ge henne ju:( hon orkar inte och vill inte...och då vet jag inte vad jag ska göra mera...kan någon ge mig råd?

 

Kramen



Kommentarer
MrsDBT

Om du har erbjudit hjälp, så är det inte ditt ansvar att se till att hon tar emot. Ansvaret ligger hos henne, och det kan dessutom vara invaliderande att behandla henne som hjälplös.

Du har gjort vad du kan, det kan du validera dig själv för!

2009-03-18 - 09:57:10
Anonym

Nämen...lite liv från Finspång..det var ju inte igår!!



Hej svejs!

2009-03-18 - 20:52:25
URL: http://malinfamily.se
Marille

tänk bara på att ja fanns där när du mådde dåligt INNAN dbt

2009-03-21 - 21:44:45
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0