MEN VAD E GALET?

   2009-03-25 - 18:53:19
Jag är så jävla LÅG!!!
Åker 6 i morgon bitti härifrån...ska lämna bilen hos mormor och morfar eftersom han ska hålla på å pula lite med den då vi är borta å så ska vi få frukost;)
Min bil har i princip lagt av i dag...man måste rulla den för att den ska starta...det är skapligt jobbigt, troligtvis är det startmotorn och jag är less nu:(

Pata skjutsade mig hem från jobbet de va snällt av han:)
nu sitter jag här, med massa att göra och då det blir övermäktigt skiter jag i alltihopa istället och nu sitter jag här...mår inge vidare:(
funderar på om jag ska behöva ta med nån lugnande på resan? knark-klassade xanor lixom...jomen visst...kommer nog inte längre än till tullen i bangkok...men de skiter ja i ...dom SKAmed!!! jag har inte tagit nån på över ett år men känns bra om dom e med lixom!!!

jag vill inte lämna Joey...kan inte...klarar det inte:(
vad fan ska jag göra???? HJÄLP MIG!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0