JAG ORKAR INTE *update*

   2009-03-24 - 07:38:45
....Jag orkar faktiskt inte engagera mig just nu...vissa mår sämre än mig...jag har gjort vad jag kan...hon får gärna ringa när hon behöver, det är upp till henne, men jag vete fan om jag kan ge några råd just nu. På torsdag åker jag, får se om hon ringer innan det...:S?
Sen kommer min telefon att vara avstängd 3 veckor, men jag kommer att finnas på msn och blogga här så ofta jag känner för det (dvs om jag orkar resa mig från solstolen;))

I går var det dbt grupp, i dag är det individual terapi med M:) Jag har fått i läxa på dbtn att göra så lite som möjligt i princip eftersom jag ändå lever med min dbt varje dag nu.
Alla säger att jag förändrats oerhört mycket sedan jag började på dbt, och det känner jag ju att jag har...=)
Förmig et tilet bättre, men inte alla kan ta att jag blivit  spps stark som jag blivit i min borderline:(

I dag vaknade jag 05.30 och solen sken...visst, visst det är snö igen det är ju ett litet bakslag, men va fan...vinterdäcken e på och Joey var helgalen då vi var ute för snön och så är han så ljuvligt söt med snö i skägget:P

Nähäpp...nu ska jag faktit ta å dra på några knop så jag kommer iväg runt 8 för  lämmajo yi skärblaca innan terapin och så ska jag hämta honom och idde efter det och innan jobbet dessutom...men jaja jag slutar 16,00 i dag så det är ok att få stressa lite då...

hejs svejs




ps..trodde jag höll på att döda uno, tristan och Anders (systers o patas undulater) eftersom dom plötsligt var nakna på huvudena:(
Men nu har de alla lugg igen:P å e snyggare än någonsin...de hade en riktig ruggperiod och var typ helt nakna för fan:O
i dag åker dom små liven till moffa o mommo, kommer bli tomt som fan utan dom...dom har stannat ganska länge med tanke på att de skulle vara här en helg i oktober 2008 typ hahahaha:)



mosse o jossan myssa sängeeeen i söndags morse=)


*****************UPDATE***************

usch mår skit...grinar för allt i princip:(
Vet inte om det är allt jävla strul me iddes ungars jävla bitch till morsa, faktum att åka ifrån Joey, att jag typ nog har magkatarr nu lagom inför resan, eller om det är en hel jävla salig blandning av allt som gör att jag bara känner mig NERE!!!!!:(

Jävla fuckskit:(
jag har haft o n t i huvet en vecka ungefär...har använt min bettskena, brillorna, värktaletter, men ingenting fungerar för helvete:(
Å så packningen när jag ändå håller på:( det känns som som jag inte har kontroll p åden och jag varken orkar eller kan fixa till skiten:(
Funderar på att ta en sarong, tandborste och bikini å skita i resväska å allt å bara dra:(

Nä nu ska jag sova...är helt slut:( fick ringa Maria (terapeut) förut för att kunna resa mig från stolen och göra något alls:(

fan fan fan fan fan fan fan fan

Kommentarer
Marille

hoppas verkligen att du får dt bra där borta..å att när du kommer hem så kan jag berätta något roligare än vanligt =)

kommer sakna dig min dumpussis ;P



SAKNA med stora ord!!!!!

2009-03-25 - 00:38:38
URL: http://[email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0