HJÄLP MIG VÄLJA!!!

   2009-03-11 - 20:48:05
Har bestämt mig att investera i ett par nya skullcandies, men vet inte vilka jag ska välja...nu går jag främst på utseendet eftersom alla faktiskt är rikgtigt fetbra=)
har valt ut de färger och modeller jag tycker bäst om...men jag kan inte välja...priserna varierar en del...mellan 500-1000 kr ungefär:)


modell GI...


TI med fluff som kommer till varje lur i respektive färg för kalla öron:)


mera GI rasta:)


modell Hesh är också en favorit=)


men förstår ni jag behöver hjälp...gå nu inte BARA efter att de rosa e rosa och JAG ÄR ROSA...utan de som kan hålla mest å så :)

Puss å kram glöm nu inte att lämna just DIN kommentar om det hela =) Seså..hjälp mig nu då=)

Kommentarer
Arn

Solklart, rasta går hem i stugan.



Bobban lever......

2009-03-11 - 21:51:35
malin

okej det var svårt men en kommentar om alla kanske hjälper ?=)

den första:inte snygg=)

2 och 3 coolt med fluff, rosa e ju lite din grej men då e nog nr 3 snyggare ,2 lite to much.

Den svarta och den vita var snygga passar ju licksom till allt.

rastan? hmm gillar nog inte det gröna.

zebran nja inte min smak.

den brun guldiga var också cool lite bling bling=)

ha de bra !

2009-03-12 - 16:31:42
URL: http://mj84.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0