FAN VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ ALLT o ALLA!!!

   2009-03-08 - 12:52:47
Alltså har en 4 åring rätt att bestämma allting själv???????
Idde har ungarna och killarna ska vara kvar i veckan kanske....eller jaaa ja vet inte....för dom har inte pratat om de ännu....öööh va fan och tindra ska kanske åka hem i dag ....det vet han inte heller...det får hon ju bestämma själv....alltså vad fan...en 4 åring ska inte fan bestämma det själv eller???? har jag så jävla fel????? Är det inte föräldrarna som ska bestämma det????
Jag e bara så jävla trött....dom kan  inte ens prata med varandra och nu ska han dessutom säga upp advokaten fast dom inte kommit någonstans alls överhuvud taget...jag frågade honom om han trodde det skulle vara bra nu då rå...jaa kanske sa han då...hahahahah jaaa lev i din drömvärld...i morgon kommer cicci säga att han inte får ha barnen igen ....altså...suck!!!!

Jag blir på så jävla dåligt humör alltså....jag vill leva ensam!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0