AND THE WINNER IS!!!!

   2009-03-13 - 09:30:02
SKULLCANDY RASTA




Det stod mellan de rosa TI med fluff...jag höll på att köpa båda faktiskt, men blev stoppad av Idde....men jag ska köpa dom samt de i guld och de svarta med fluff:) Sen a ja la nöjd ett tag i alla fall=)
dessa kostade 599:- som en liten surpsise på dessa finns även en liten ficka på ovansidan av bågen med en öppnare i :)

Jag lyssnade på de som gav mig smakråd...men väl på plats föll det på dessa i alla fall=)

Tjohooo...har dom på nu...fett ljud jag har även bytt de gröna kuddarna till svarta som hängde med...snyggare då=)

Puss

Kommentarer
Sheepmother

Synd att du inte dricker Red Stripe då. För det är väl det som öppnaren är till för? ;-)

2009-03-13 - 14:16:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0