VAR KOMMER ALLT VATTEN IFRÅN?

   2009-06-05 - 07:33:03
Shit ...hur kan det regna så himla mycket hela tiden???

Vansinnigt jäkla skittråkigt är det:(

Joeys tassar verkar lite bättre i dag faktist, men jag är liite orolig att han är lite uttorkad igen för han är otroligt slö och har nog inte druckit så mycket av ren trots då han har haft kragen på sig:(

åååhh...min lilla vän....nu ligger han bredvid mig i sin korg och är så duktig och låter sina tasslassar vara ifred=) Men fan asså att det ska regna och slaska ner dom så fort vi går ut nu då:(
Får väl sätta plastpåsar på fossingarna på han...kan man göra det????:S

Jag hade ju dog boos som hade varit perfekta, men jag sålde dom på himpan....dumt gjort Fridaaaa:(
Nu har jag bara riktigt skor till han som han vägrar ha på sig...sätter jag på dom blir det nog inte någon promenad alls...iofs kan väl det vara rätt skönt det med...men det får vi nog igen sen då:S


*SUCK*








Kommentarer
Marille

fortsätt med påsarna, de verkade ju gå bra och gå med dom iallafall =)

2009-06-05 - 10:18:21
URL: http://marilles.blogg.se/
Syyyystermyyyyster

Han e skitsöt med plastpåsetassar!!

2009-06-05 - 11:00:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0