POLITIKER KARRIÄR;)

   2009-06-03 - 04:03:55
Har blivit vald till Piratpartiets kommunledare här:O
Det är faktiskt riktigt roligt ännu sålänge;)

Håller på att lösa problemt med att nå ut till alla val lokaler med våra röstsedlar så jag själv får gå upp tidigt på söndag och själv åka runt och lämna valsedlar i lokalerna med.
Jag har även skickat mass sms till aktivister och bett om hjälp.

Hoppas det kommer att gå vägen=)

Vaknade 02,40 och nu kan jag inte sova...Joey ligger bredvid mig i sin korg och snarkar för fullt...han drömmer, jag undrar vad han drömmer om ...ifall det är goda skinkbitar, eller att han jagar någon stackars "korrekott" eller "kallejutt" =)
Han är mäkta intresserad av smådjur min lille kille...harar njeäää...men ekorrar de e grejer det=)

Nähä om man skulle ta och krypa ner i sängen igen då kanske...spela lite på jewel cuest i mobilen...sjukt beroendeframkallande spel som egentligen e skit tråkigt...jag menar hur kul e det att spela spel på mobben lixom:S???

By the way....i morgon släpps ju sims3 jag vet inte hur jag ska lyckas få tag i ett exemplar bara för jag vill KÖPA det och jag jobbar ju den glammiga tiden som vanligt:(

nu ska jag förresten köpa kyl/frys och lägga nya golv hä hemma..det blir nog bra...sen ska jag spika upp lite tavlor också på väggarna så man kanske känner som att man bor här ...har ju inte riktigt denna känsla ännu:(

Night night ladies 'n gentlemen=)




Kommentarer
Marille

nu får du ta å lära dig å sova på nätterna kvinna!! <3

2009-06-03 - 09:18:42
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0