MIDSOMMAR

   2009-06-19 - 08:17:17
Något UNDERBART har skett!!!!!

I går då jag kom hem från jobbet så hade jag fåt ett mail...det var från ollie på Koh Samui...det var en bild i mailet...!!!!!


Detta är Ollie då jag träffade honom i mars i år...



I mailet fanns denna bild infogad.....och mailet var en hälsning från Ollie, där han ville visa hur fin han blivit...



HAN HAR JU BÖRJAT FÅ PÄLS IGEN!!!!!!!!!

Jag blev så GLAD att jag börja grina, sen ringde jag till syrran och skickade bilden dit...
Det är ju FANTASTISKT!!!!

Denna underbart vackra lilla vovve som tappat all sin päls och ingen visste mer råd...han svarade inte på medicinerna längre och så PLÖTSLIGT!!!! Nu har det börjat växa ut igen!!!!!

DETTA VAR DET BÄSTA SOM KUNDE SKE JUST NU...JAG ÄR SÅ GLAD!!!!!


SEN SÄGER EN DEL ATT DET VISST E MIDSOMMARAFTON I DAG .....och ja jag kan minsann tro dom då för jag höll på att frysa ihjäl då jag var ute och kissade Joey förut....:S

Så jaha alla glada själar som firar midsommar....se nu till att dansa runt lövsnoppen varv efter varv efter varv...hoppa som små grodor och käka färskpotatis.....
.....själv ska jag pressa på mig klänning ...sen ska jag dra till stugan å tälta....=)

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER...och glöm nu inte att det bara e ett halvår kvar till JULAFTON;)

PUSS





Kommentarer
Marille

ha nu en bra midsommar ute i stugan, and you know that I think of you <3

2009-06-19 - 09:54:19
URL: http://[email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0