MEN MIN LILLA SKRUTTEKORV:S

   2009-06-04 - 22:59:33
I går upptäckte vi att Joey inte mår så bra i sina framtassar:(
han har jätteont och när jag väl fick komma så långt att jag fick se vad det var frågan om så har han variga sår mellan tårna:(
Antagligen har han fipplat me någe i buren då han var inlagd på Valla häromnatten så han fått skador alltså:(
Ringde Vala i morse och fick råd om vad jag skulle göra...och har nu gjort det 2 ggr i dag...först bada tassarna i vaten med grönsåpa i:S sen skölja dom noga efter en stund...sen ska dom torkas...jag använde fönen för att få det ordentligt torrt...och så på med alsolsprit...:S
Han har haft kragen på nästan hela dagen hos Åsa o Mange oxå...

Han har verkligen jätteont och är gnällig, sur och vill inte stå alls:(
det är så SYND om honom:( men vi hoppas att det ska bli bättre snart=)

Jahapp å så min nya karriär som politiker :P
Ramlade ju in mitt i valspurten kan man säga och det var inte riktigt uppstyrt så jag fick ta tag i det på en gång...skickade mess/mail till alla aktivister och jag fick faktiskt gensvar på det:)

Nu har jag det under kontroll känns det som:)

Å så har sims3 äntligen kommit:) Åkte till stan efter jobbet och köpte det...:)
Och så ska jag ju tatuera mig på måndag 2 gaddar blir det denna gång=)
Nu har jag äntligen valt mitt andra motiv klart=)
*wiiihooo*
Är annars glad, men väldigt väldigt upptagen tyvärr:( hinner inte ens äta eller göra nåt här...:S

Nu ska jag sova med ...=)



puss å kram alla

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0