FRISSAN

   2009-06-16 - 20:58:38
Nu alla mina godingar så e jag tillbaka i mitt gamla blonda jag igen;) bara så ni vet!!!

Först vill jag tacka alla som lämnar kommentarer här i min blogg...det känns oftaa som ett starkt stöd för mig just nu främst angående migg jobb:S

i dag mådde jag skit hela morgonen tills malin på jobbet ringde och jag då fick veta att chefen e ledig och är off country tills på torsdag=D så det var lugnt i dag ...jag och E pratade om allt mellan himel och jord...det var så skönt att hon var tillbaka=)

Var på dbt i morse" tror jag"...:S men det känns som det var en vecka sen ungefär..i morgon ska jag oxå på dbt ...på kvällen...då ska mamma med och vi ska ha en session där hon får veta hur det går å så :)


Nähäpp nu ska jag snurra till sängen snart...ja e dyngtrött efter att ha varit vaken sen 5 i morse...(jag vet pensionärsvarning..säg inget) men jag e så jäädrans morgonpigg asså...:S

jag har kollat på ett hus i dag ...det var riktigt najs så nu ska jag se om jag kan få låna nån mille å köpa eländet....=)

E på ganska bra humör just nu...annat än förut i dag de...och sen har jan fått en läkartid me .jerna igen...iaugusti...fan va länge dit) jag vill pröva att sätta ut mina mediciner...japp så e de med det!!!!

pussipuss



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0