DUNDER ENERGI

   2009-06-24 - 21:08:07
I dag har jag bara jobbat 8-11 sen var jag hos tandläkaren för det lossnade en liiiite liiten flisa på en tand i går, ingen fara, men jobbigt att veta om de...så ja gick till min favvotandläkare o putsade lite på den;)
Tur man har gratis tandvård...nåja nåt ska man väl ha för att man har borderline.
Musungarna släpptes ut i skogen i går...hoppas dom har det bra...tänker på dom ofta....
I dag har jag städat som bara den...men e dock inte klar...måste ju ha lite å göra i morrn med efter jobb och DBT, som jag känner noll för just nu!!!
Känner verkligen inte för att gå på de...men men ....jäjäjä

wtf

Kommentarer
msborderline

Gratis tandvård när man har Borderline är en nyhet för mig! Varför? Hur får man det?

Bra att det gick att fixa för dig!=)

2009-06-25 - 08:58:20
Nickan

Hmmm, blev också lite nyfiken på det där med tandvården. Det kanske är olika i olika landsting för här där jag bor är det ingen som sagt något om det. Fast det är ju bra för dig! ;)

2009-06-25 - 17:05:02
URL: http://acinna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0