VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ FINNAS?

   2009-07-02 - 13:49:07
I dag på jobbet ringde någon om en faktura från Menigo och ville ha tag i chefens fru som har hand om fakturor mm.
Hon var inte inne så jag tog ett meddelande.
Då jag sedan står och skriver ner meddelandet på en lapp kommer chefen fram till mig och skriker att jag minsann får sköta mina privata lappar på tiden utanför arbetet och att jag annars kan gå därifån.
Då sa jag att -ööööh men hallå detta är väl för det första inte en PRIVAT lapp????? då sa han at ja men du står med lappen när det kommer kunder...( vilket jag inte gjorde för jag la ifrån mig lappen då det kom en kund innan vhefen kom fram till mig) Då jag sa till honom att detta får du faktiskt gärna förklara för mig....då sa han bara att -här är det jag som bestämmer och passar det inte kan du dra härifrån och du ska passa dig jävligt noga.........för vad tänker jag fortfarande??????

hela min dag som såg ganska bra ut raserades i samma ögonblick...stod å hade tårarna brännande bakom ögonlocken i kassan...och kände impulsen att ok jag går ut genom dörren och kommer aldrig mera tillbaka...men förnuftet stoppade mig!!!

Jag klarar inte mer....jag gör inte det....är det MIG det är fel på innerst inne??????


HELVETE!!!



längtar

Kommentarer
Kusin Malin

Men för helvete! >:-( Gubbjävel!!!

2009-07-02 - 16:41:20
elin dbt

seriöst, den där jävla idioten borde få sig själv inspelad och se sig själv och om det skulle hända skulle han säkert dra ifrån landet och aldrig komma tillbaka för att han skulle skämmas så jävla mycket. att han har en fru övergår totalt mitt förstånd. jävla idiot är vad han är och det är inte dig det är fel på. DET ÄR INTE DIG DET ÄR FEL PÅ. sådana där människor ska du inte bry dig om, han saknar uppenbarligen totalt moraliska värderingar och livnär sig på att trycka ner andra för att själv må bättre, för utan det skulle han inte vara ett skit och det vet han om. han är svag, du är stark. never forget!

2009-07-06 - 16:38:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0