SOMMARGRUPP I TERAPIN = LEKSTUGA

   2009-07-15 - 18:51:34
I dag var det sommargrupp i terapin igen...som jag nämnt tidigare så är alla 3 terapigrupperna på vrinnevi ihopslagna och de som kan komma under sommaren går nu tillsammans i en grupp.
Förra onsdagen var vi i sinnenas trädgård och skulle titta, dofta och lyssna, smaka och känna på växter, porlande vatten, frukt osv...med i gruppen (från en annan grupp än min) förstörde hala sessionen förra gången typ då dom höll på å inte kunde hålla igen sina förbannade käftar....samma sak var det i dag ....först delade vi upp oss och jag hamnade natuuurligtvis med dom och vi hade Maria. Vi hade rollspel...förs pratade vli lite om förra veckan och dom drog upp att det var så kass allting den dagen...bla hackade dom på den tjej som fick krishjälp då den dära bruden tog av sig sin tröja och visade sina ärriga armar...i dag hade dom båda två kortärmat ....har vi nu glömt regeln om att fråga om det är ok????? Jag tycker inte det längre nämnligen...!!!

Sen kollade vi på tv, och då satt dom två å babblade en del...sen sa en tjej i vår grupp nåt till dom som jag uppfattade som att klaga på dom att dom inte kunde vara tysta...dom höll då käften...
.......i 1 minut...sen sa en av dom ...ursäkta kan vi stoppa filmen ett tag...och det gjorde ledarna och då sa tjejen att jaaa vad spelar det för roll om hon här viskar lite till mig....då fick JAG nog och bara reste mig mumlade att va faaan ja ooorkaaar inte... sen gick jag och lämnade gruppen!!!! Åkte ner på stan istället...

När jag skulle hem vräkte regnet ner och det blixtrade som satan...Joey har varit på dagis=)

På förmiddagen var ja o lunchade med Kentha...de var schysst...!!!
Han e över 50 bast så tro nu inget gott folk...men han brukar hjälpa till på jobbet och tvättar min bil och gör sånt som han kan hjälpa mig med...:)
Då jag var dålig såg han till att jag kom ut och gick med Joey nån gång...såg till att jag hade mat mm...

nu e vi så trötta så trötta här...undrar vad man ska hitta på då.....


Pöss


Kommentarer
elin dbt.

jag förstod din reaktion, skulle också dragit ifrån gruppen. förlåt att jag inte kom idag och kunde hålla dig sällskap. har inte sovit och är ganska borta i huvudet. var a där? vi borde fan ta ett prat med det där om armarna. känner ingen stor lust alls att tillbringa någon tid i gruppen då dom där, och ja, jag et att jag inte har rätt att peka ut någon, men jag blir så arg för att dom ebter sig så jävla respektlöst! hoppas du får en fin helg! PUSS!

2009-07-15 - 19:05:46
lem

Hellooo...

Jag har prec fatt diagnosen bpd o ska flytta hem till lkpg ett tag. Hur lange fick du vanta pa att borja pa dbt? Kolla garna min blogg...

Kram.

Svar: Hej=) jag hade inte någon väntetid från att jag fick diagnosen tills jag började i dbtn...så stå på dig...Kram kram
ninemile


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0