ALDRIG MERA!!!

   2009-07-08 - 20:19:19
OBS OBS TA DENNA VARNING PÅ ALLVAR!!!!!



I dag har jag varit på DBT...jag kommer ALDRIG MERA att ta i ett rakblad, en kniv, hammare, nål....vad dsom helst...för att göra minsta lilla åverkan på min egen kropp igen...ALDRIG!!!!!

Det jag fick se i dag på en livs levande person var fruktansvärt...jag fick en sån chock...!!!
Jag är FRISK...FRISK!!!!!
I jämförelse med andra så är jag FRISK!!!!!

Jag visste  inte om jag skulle palla...jag tappade andan helt....jag blev äcklad...mådde dåligt ...och visste inte om jag skulle lämna rummet eller inte....andra i gruppen fick krishjälp efter händelsen för att klara av det efteråt....


Jag kan säga att detta ni kommer få se neddan är INGENTING i jämförelse med det jag bevittnade i dag!!!
Att det sedan handlar om en människa som är som DU...JAG...OSS!!!!







INGENTING!!!!!!!






Kommentarer
Candy

Oj det va inte nån från våran grupp va?! :O

2009-07-08 - 22:29:44
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Marille

oj, dt va inte illa

2009-07-09 - 00:12:21
URL: http://marilles.blogg.se/
Syyyystermyyyyster

Kanske inte var så dumt att tröjan åkte av då, även om det lät dumt först.

2009-07-10 - 09:06:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0