VEM ÄR JAG EGENTLIGEN???

   2009-01-13 - 08:12:14
Frågade den frågan till Marie (terapeut) i fredags...och hn sa att det är inte konstigt att jag inte vet vem jag är just nu eftersom jag gjort såna framsteg i terapin senaste året och faktiskt jobbar på att förändra mig på sätt och vis...så jag ska ta det positivt kanske trots allt....I går var det gruppen som hägrade...det var roligt om vanligt:)
Nu är vi inne på valideringsavsnittet igen...jag går ju min andra vända nu jue=)

Annars så satt jag o fipplade med datan typ hela jääävla dagen.....ar nog löst the major sims problem i alla fall...fick lite nya drivrutiner till läsaren och peppar peppar nu fungerar det förutom att den inte tagit in nedladdade kläder...men sakerna däremot.....*hmmmmm* nåja det kommer nog...:P

Ska jobba 9-12 i dag....ska fan jobba hela veckan ....men det är ju bra jue:)
På fredag ska Joey på seniorkontroll...ska även ta upp lite annat med dom då...:)
Sen ska jag tillbringa helgen i Kulla:) *roligt*

Tack alla för jättefina kommentarer, blir lika glad varje gång=)

Ps...förresten fick jag kort från Ruby o barnen från Jamaica igår.....blev määäkta glad:) Tänk  tfaktisktsspass ra att man upver  dom små nsom roliga:) ...big up mi motha ..miss ya...bless...Ds

Kraaaaaaam till Er


Fixade ju lite i hallen innan jul, kan ju lägga en bild på de kanske;) Bakom är min inbyggda stora hatthylla:P



PRINS ALLAAAAAAAH=)



Den dööösnygga julgranen med inbyggd kräftskiva, elaka tomtar, badankor och flipflops= )

Kommentarer
Marie

du är frida

så mycket vet ja =)

puss

2009-01-13 - 13:25:55
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0