PEEEECEEEEEE

   2009-01-11 - 00:17:47
Har formaterat om datorn och är själv mäkta imponerad över hur jävla skicklig jag kan vara ibland...:)
Har badat Joey...sen frös han så han satt o glodde på mig o skakade massa så jag tog fram hårtorken, det tyckte han om :)
Just nu håller jag på att lägga in sims2 spelen igen...det tar ju sån jävla tid med alla skivor hit å dit...*suck.*...men nu kanske jag kan få det att fungera igen åtminstone...det har ju cepat sig länge som fan nu ...!!!

aa..annarska man väl ta å kissa vovve lite snabbt...å krypa ner i sängen eller nå....men ja råka sova till 11.40 i dag ..å så somna jag på dagen sen med hahahaha...ja fyyy faaaaan va jobbig de kan va!!!!














hitta lite bilder på min blingee som jag gjorde för evigheter sen....måste ju dela med mig:P

Pussssss....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0