OJOJ...KAMPEN OM HUNDARNA FORTSÄTTER!!!

   2009-01-15 - 18:34:34
har suttit på expressen o lagt inlägg i forumet till folk som e totalt utvecklingsstörda när det gäller vad dom vet om ATT ADOPTERA HUND!!! det handlar inte om några smuggelhundar för fan!!!

Nåja...i dag har i alla fall NT (norrköpings tidningar) varit här och intervjuat Joey..eller njaaaeeaaaaa....han hade inte sååå mycket att säga...men matte fick sköta snacket...så de som vill får la hålla utkik närmsta dagarna för att se våra nyllen i tidningen;)

Annars e de lugnt...tvättar å håller på ...var hos tandläkaren i morse...lagade en tand för första gången på 20 år...*hahahaha* han ba vill du ha bedövning ja ba eeeh neee ja vet inte....(jag älskar att gå till tandläkaren helt ärligt) ja sket i bedövning å insåg att de e för mesar...det kändes ju INGENTING:S varför bedövar man?????
Nu e ja så snygg i truten att ja får gå å gapa hela tiden så alla ska se:)
Synd bara att ja inte hade fler hål...jag vill verkligen dit mer...de e skitkul tycker jag=)

Har dessutom gratis tandvård nu genom min borderline:) så då e det ÄNNU ROLIGARE=)
funderar på å försöka lära mig åka skateboard eller nå....så ja kanske ramlar å slår ut nåra gaddar så ja får gå dit igen på mitt snygga gröna graaaatiskort=)=)=)

För övrigt så mår jag ganska bra just nu...därför handlar min blogg lite om såna trista vardagliga grejer för tillfället....inte samma drama hela tiden hahahaha.....puss på er

Hittade lite pics from Jamaica....måste lägga upp dom....guuuud va länge sen de e nu:(


Mina underbara Kids
Demarque, Sheshegeye, Shannon och shiiit vad heter han nu:S

Mah beach

mah pool inna  fe mi yard

Mah ocean...mi looove the ocean

mah classroom we mi try fe learn the kids some good stuff....aight:)

mah man house

A fe mi ganja bush dat:)

Mah babieees=)

mah sista on a visit in frenchmans cove


Mah own baby Mary

Mah view from mah balcony

Woaaaah a meeeee:O

oooh...mah likkle oooman Miss. Ruby=)
BIG UP RUBY
BLESS

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0