JOBBA PÅ RIKTIGT

   2009-01-20 - 21:55:06
I dag var jag på försäkringskassan på möte igen.
Nu ska jag trappa upp på jobbet och efter Thailand går jag på för fullt med real work efter arbetsträningen och då ska det vara på 100 procent -de procent som jag har behandling.
det känns konstigt å jag tyckte det var skitjjobbigt efteråt eftersom jag äntligen efter över 5 års väntan sen remissen skickades till viktgruppen kommit dit och så kan jag kanske inte gå den för att mitt schema ser ut som detta....10-18 varje jävla vardag:O
fy fan asså...jag vill i så fall ha tillbaka min gamla tjänst...pallar inte detta....kommer inte ha något liv alls...och tänk i höst då jag ska börja plugga utöver jobbet...då är det ju fan så mycket bättre att jobba skift och plugga förmiddag resp eftermiddag och sen jobba resten av dagen...när pluggar man annars????? på natten å skiter i å sova i 2 år?????

var på extravaganza i dag å testa vibrationsträning...OM det nu fungerar så insåg jag att jag hellre KÖPER en egen platta än att  gå dit å betala multum!!!

LARV!!!!!

Iddes ex Cicci cp är på smällen med sin åttånde aaah ja menar 4e barn...glömde att hon haft lite missfall o aborter genom åren.
Så nu ska dom flytta till stan så nu ska idde försöka få i alla fall Erik på heltid istället...jag kommer troligtvis INTE palla det...och nu ska Idde istället ta en lägenhet i Blacka i alla fall...för att få erik och att han ska kunna gå kvar i skolan där.

*slurp, slurp* smuttar på min nya passion ..VATTEN!!!
i helgen då jag var i Kulla var vi på maxi å i vanliga fall hade jag nog köpt massa konstigheter...eller jaa det gjorde ja nu med...ja köpte vanligt jävla vatten på flaska...:S
Syrran höll på å slå bakut när det ofattbara hände:S

Sen vill jag passa på att gratulera min bil tysken som ska flytta hemifrån...han har blivit med garage:) den 1 februari ska flytten ske, men jag ska behhålla min parkering för varma dagar då han vill sola lite=)


GRATTIS TYSKEN!!!


Min gullegris


mig å goseknose





Nää...nu ska jag nog dra igång nån skräckis i sovrummet....å vädra täcket lite;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0