HELLOKITTY HELL!!!

   2009-01-24 - 21:54:36
....tror inte jag säger så mycket mer....visst jag gillar Hello Kitty till viss del....men det finns ju dom som lever helt i Kittys värld....



Bilklädsel någon???


Plåster...ok även JAG äger sådana;)


Coffe maker


Tjing tjong riskokare


Make me some popcorn darling:)



Ooohhh fan va fett....ge mig=) Snällaaaa....jag behöver den verkligen för att skydda mig mot grannarna:S.....*keeerstiiin...keeerstiiin...keerstiiin....*


Symaskin

       
Bordsfläkt

 

Ooohh...kolla den vill ju JOEY haaaaa:D FETT SNYGG
   
cameraaaaa


red red wiiineeee

            
brandsläclare e ju ett måste:P


Tv

Våg

Cykeldäck


Man måste resa med klass


Luftfuktare


Laptop


....eller föredrar du den lurviga varianten;)???


Kolla in glödlampan:O oooohh.....vill haaaaaa!!!!


Brrrrroooom....


Ändrör på kärran:)


ugly nails:S


Uschi.....oj förlåt...sushi....säger ju att det e kattmat:P


In my new car baby


Dammsugare


Vill haaaaaa

minikyl


Toaster





Asså jag behöver väl egentligen inte lägga upp fler bilder...kan rabbla upp allt från micro till brudklänning i Kitty tema....
men annars finns lite här med...på HELLOKITTYHELL som någon MAN skapat;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0