GRÖNT HÅR JAG KAN DÖDA ER FÖR DETTA!!!

   2009-01-05 - 20:23:57
Jag var ju hos frissan förra måndagen och istället för att tona det guldblont färgade den jävla inkompetenta förbannade bruden det brunt!!!! jag undrar lite hur i helvete den färgen vi valde kunde bli så dära....sååå nu gick jag dit i dag och hennes kollega  skulle fixa till det igen...hon ba aaah shit det är ju grönt så här kan du inte ha det!!!
Så lägga i en capuccinofärg och få in det röda med det och sedan bleka i massor massor av blonda slingor i det !!
När färgen verkat o sköljdes ur så kom färgen fram...och det var FORTFARANDE GRÖNT...färgen har inte tagit....men håret har blivit helt fizzy!!!
Så nu ska jag dit igen på onsdag då ska dom ha pratat med matrix som har färgerna och se om dom har någon ide vad dom ska göra...och det finns nu en risk att mitt hår som jag slitit så jävla mycket med sen jag hade en b-vitamin brist för typ 3 år sedan och underhåret gick av...nu har jag lagt både tid, pengar och helvete allt på det och vad händer...jag är tillbaka på NOLL och har dessutom grönt hår som man inte vet om man törs göra något åt alls just nu!!!

Sitter med en kerastase inpackning i skallen nu med folie runt....snyggt som fan...börjar känna att jag får kontakt med ufon snart....tycker de börjar blippa lite lixom...!!!


Jag är så jävla ledsen och nere så jag kräks på det!!!!!




Innan dådet




....ett minne blott....jag vill fan dö!!!!!




Första kvällen...kan inte riktigt kalla detta guldblont!!!




Sån här färg skulle det blivit enligt färgprovet vi beslutat oss för och efter vad hon beskrivit hur det skulle bli med den färgen och vi var överens om!!!!!

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ]

För det första: Du har väl inte betalat för detta? Frisörerna är syldiga att rätta till ditt hår gratis!



Om jag var du skulle jag nog börja på att bleka upp slingor igen. Ingen färg utan bleka slingor och återgå till det blonda. Det tar tid men.. Sedan kan du köpa produkter som ger det guldblonda resutlatet! : )

2009-01-05 - 20:39:29
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0