FÖRBANNADE JÄVLA RÖV

   2009-01-30 - 18:27:20
I dag var chefen helt uppe i spin på jobbet...lika jävla elak som förr var han också...elaka kommentarer kom ur hans stora jävla käft hela dagen mot alla ss som jobbar där.....undrar om han skulle vara så jävla TUFF om alla fick nog och gick därifrån utan att vända sig om!!!!!?????

Nu har jag skjutsat Idde till Blacka...vi kollade på en nyrenoverad lägenhet där...den var skitfin...men asså mindre än min hur ska han kunna klämma in sig själv OCH TRE UNGAR i den????? johodu...lycka till liksom:(
var tvungen att gå ut på lagret och ringa min terapeut maria och få hjälp att reglera mig för att inte öppna dörrjäveln till macken och bara dra!!!
Chefen betalar just nu inte ett jävla fucking öre för at jag är där och sliter så han kan egentligen inte jiddra med mig alls:(


Åkte till stan å hämtade ut min mobiltelefon äntligen...dom har bytt en hel del på den då råh.....:S
Köpte en klänning, bikini, bh och jeans:) schysst asså:P

Nu har jag hämtat Joey hos mamma o pappa
pappa fick en stor fruktkorg av mig för att han är hundvakt så ofta=)...tror han blev jäkligt glad:)
Kan ju bara säga att det här med att Idde krockade med en ung kille i plogbilen....det är krig kan jag säga och någon kommer att få ett helvete nu....för i polisanmälan står killens pappa som den som körde plogbilen....fatta hur sjukt detta är ...dessutom var det körförbud på fanskapet...berättar inte mer just nu...chefen på trafikpolisen i stan har satt prio. på det och lämnat det till handläggare direkt i dag och ska öppna upp det igen!!!!!

FATTA något skumt är i görningen....vi VET att det inte är gubben kom kört lixom...och vi har bevis också....mer om detta senare.....:)


nu ska jag gosa me korvas...å bara vara här i min ensamhet....fan vad ensamt det är:(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0