BACK TO DBT

   2009-01-03 - 18:30:37




I går hade jag individualterapi igen efter juluppehåll å hej å hå....jag har längtat konstant sedan jag var där sist och jag fattar inte hur jag om ett år ska kunna släppa taget och gå ut och leva igen helt på egna ben...fast helt ensam blir jag inte...man blir nämnligen ALDRIG UTSKRIVEN från DBTn utan man är med hela livet...så om man under livets gång behöver hjälp av individualterapeut, eller behöver gå en omgång i tex. relationsfärdigheter eller känslomodulen eller så ...då är man välkommen att göra det=)

I natt sov jag i blacka, det var svinkallt för Idde har inte haft värmen på eftersom han inte är där så värst ofta och eftersom lägenheten egentligen är såld. Vi satt i går kväll o huttrade under ett täcke med värmeljus i soffan o kollade på nån slags OS krönika...och jag konstaterade efter en stund att va fan här satt ju JAG av alla människor och kollade på sport och tyckte det dessutom var ok........:O

Sen la vi oss..efter att ha kollat lite på nån fransk halvskum film....Idde somnade relativt fort, jag låg vaken, men frös för mycket för att ta mig ut till tvn igen ....*brrrrrr*
Vid 5 på morgonen skjutsade jag honom till jobbet och då åkte jag o Joey faktiskt hem...vi pasade på att träna massa på vägen hem att man inte får skälla i bilen och inte trampa omkring o studsa på alla fyra högt å lågt...det fungerade faktiskt  jättebra...när han blev otålig o börja trampa så fick han lägga sig ner...skällde han så tog jag honom om hans söta nos o sa NEJ.
HAN VAR SEN TYST!!!! :)

Den som säger att man inte kan lära gamla hundar sitta e antingen sjuk i huvet eller har aldrig sett en hund i hela sitt liv....för det stämmer inte....

Jag har lärt Joey massa nya saker varje år...och konstigt att en 8 årig hund kan lära sig rulla lixom....hmmm....

i alla fall fick jag värsta städ dillen här nu i eftermiddag så jag har susat runt i slottet här o dammat o håll i hatten......LAGAT MAT!!! :O





Nu väntar vi på att Idde ska komma från jobbet....ringde syrran å skulle väcka Pata 05.20 i morse o då muttrade syrran nåt om att det var lördag o det hade jag fan ingen aning om *hahahaha* Jag trodde heeelt seriöst att det var tisdag och det gör jag fortfarande ...*ehehehe*



Näääh nu ska jag kolla över om de finns nå nya simsgrejer å ladda ner....=)



Åååhhh vad livet som hemmafru e skööönt;)



pusstackhej

Kommentarer
Arn

Ni kunde lånat min lägenhet, där finns det värme, jag är iallafall inte hemma......



God fortsättning, Heja Joey!

2009-01-03 - 19:22:42
Sari Nanna

Vad tkr du om DBT? Ger den dig nåt?

Kram

2009-01-06 - 20:28:31
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0