SOLEN SKINER JU FÖR HELVETE!!!

   2009-02-14 - 08:53:48
vaknade kvart över åtta och insåg att solen skiner....:O jag trodde den svikit oss för all framtid!!!
Så nu ska ja bara snygga till mitt redan så snygga jag med nå raffiga mysbrallor å så ska vi raffa oss iväg på promenad till mor o far:D
i går fick jag en lapp i brevlådan efter jobbet från min ÄLSKADE GRANNE KEEEERSTIIIN KEEERSTIIIN KEERSTIIIN.....om att hon ville förklara hur denna tråkiga situation var egentligen....och att det var ju faaaktiiiskt NIII som bööörjaaadeeee....*hahahahha* va fan ville hon säga med den lappen???
vaddå VI som började???? det började med att jag fiick en cp lapp i brevlådan när jag hade tränat en kväll från någon som ja inte visste vem det var...som var hon och hon säger jag säger keeerstiin keerstiiin keerstin klockan 5 på morgnarna...kärringen e knäpp så e det!!!!
Hon kan dra åt helvete så e det också!!!! Jag tycker dock det är lite obehagligt med en knäpp kärring vägg i vägg så jag har börjat låsa dörren ....:S Tänk om hon kommer in å mördar mig när jag sover annars??? fast de e klart man har ju en 7-helvetes vakthund=)

Arn ...du VET ju att jag mer än gärna offrar plats i väskan på vägen NER till thailand åt dig..::) MEN....du får ta dig hem själv för I BAngkok finns det mycket att shoppa:P

Ha det så bra nu alla och gå ut och rulla er nakna i snön medan solen skiner....för om en kvart kan den vara BORTA igen:)

*slaffs* / nine


Ps....kolla Arn;)....

"Jeppe Parnevik" ;)


En gång skulle vi på promenad o bada på en annan strand...men någon hade snott vattnet:O


Här står jag lååång ute i havet...låångt från land...visst e de KOONSTIIIIGT..men man fick en 7-helvetes peeling när man simmade här:D *moahaha*

Kommentarer
Arn

Häll på mer tändvätska bara, gör det. Funderar på att sluta ha er som vänner, ni bara far iväg till Thailand jämt känns det som :-)



Tack för platsen i väskan, men om jag ine får plats med hem så får det vara!



Ut och njut av solen, i Virsbo har vi 40cm lappmögel att rulla oss i efter bastun, kittlar skönt kan jag säga, ni borde prova...

2009-02-14 - 12:25:00
Anonym

Hittade inte Pata nån bättre keps än IK? LOL

2009-02-15 - 20:40:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0