NY DAGFAMILJ

   2009-02-01 - 19:40:57
I dag har Joey och jag träffat Ulrika och Björne igen...och nu är det bestämt att dom ska bli joeys nya dagmatte och daghusse. Han får också två nya kompisar där som heter hmmm...Dixie och Daisy tror jag det är:)
Han träffade Dixie i dag och det gick bra faktiskt:)
Så nu ska han dit en timme på tisdag på inskolning och sen ska han vara där på torsdag också denna veckan:)

Annars har jag bara slappat i helgen...käkat för mycket godis...målat tavlor, shoppat lite med mamma, städat lite (Ulrika o Björne kom ju hit i dag haha) jaaa sen var jag hos kusin Sara i går på 19-års kalas...det var väl soft...satt mest och gjorde DBT-kedjor i mitt block ja....angående min känsloreglering på jobbet och lite annat smått...
I morgon har jag först individualterapi 9.00 sen gruppen efter det 10.00-12.30 det blir tufft men ok då...fick bli så denna gång...
Just nu känner jag inte för att gå till jobbet på tisdag....nu vill jag bara börja plugga så jag kan släppa den där skiten när jag är klar nångång ju...!!!
Syrran o Pata var ju i berlin förra helgen...fick nougat..."FAAAAN PATA GRÖSSE"=)


Snart kommer Idde hit...undrar lite vad han tänkt sig egentligen, för han ska vara ute ur sin lägenhet om TVÅ VECKOR men har fortfarande inte tagit någon annan lägenhet....*suck*

nu ska ja kolla om de kommit nå nya  fresh movies....





puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0