BORDERLINE UTBROTT

   2009-02-16 - 22:30:51







I går när jag varit på ICA i Blacka så blinkade jag vänster å skulle svänga av för att vända runt ch parkera i rätt riktning på gatan utanför Idde...då när jag svänger kör en silvrig biljävel upp skitnära mig...precis som om nden tänkte köra på mig. Jag stannade och den silvriga bilen stannade precis bredvid mig och jag ba amen vad i helvete är det nu då?????
Gick ur bilen o blängde på gubbjäveln som satt i bilen och hade öppnat dörren...han ba- duuu...aascchhsååå de eeee faktiskt inte baaara du på veeeeegeeeen!!! ja ba nähä, varför ligger du så jävla nära mig då och varför ser du inte att jag blinkar förbannade jävla gubbjävel fräste jag ur mig medan jag gick vidare...han ropade efter mig att jaa duuu haaaar seeekeeert inteee ens köööörkoooort...jag minns inte exakt vad den jävla gubbjäveln fick höra, men jag vet att jag använde ord som gubbjävel, feta jävel, idiot, dum i huvet, har du problem, förbannade jävla helvetes gubbfan och lite annat smått å gott...:S

Grejen a att det small bara till från att jag gick ur bilen och han öppnade sin fula jävla käft me tänder som säkert var ruttna...på de sekunderna höjdes min känsla femtiotusen procent och då GÅR DET INTE att kontrollera det...spelar ingen roll hur mycket man jobbar på det på DBTn...när man väl står där så vinner alltid denna luriga personlighetsstörning som härjar i min kropp!!!
När jag vänt ryggen till gubbjäveln istället för att gå fram dig å sparka in dörrjäveln för honom så börja ja bara STORGRINA!!! jag tjöt i säkert en timme...inte för att ja kände mig elak mot idioten för det gjorde jag INTE...jag vet egentligen inte varför, men ja bara tjööööt...sen slutade jag och var lugn i typ 20 minuter, sen börja ja grina igen...helt sjukt. gjorde en kedja på det som jag sedan tog upp med maria på individualterapin i dag.

Om man skulle gjort detta på DBT sätt nu då så skulle det typ lått så här!!!

-Jag förstår att du blev rädd, men jag blinkade och kanske uppfattade du inte att jag blinkade eller så kanske jag blinkade för sent.
man ska ta djupa andetag innan man kliver ur bilen

...men som sagt....inte alltid man lyckas använda sina färdigheter, och detta är mitt svåraste dilemma just nu....sååå över till nyheterna;)


i morgon ska jag operera min tå igen...får la se hur det går denna gång då...nu e det dock lite tristare sist var det sommar i alla fall...inte så kul att gå ut me hunden o kryckor utan skor i snön hahahaha...men men ....de sjuka e ju attd et blöder ju så jäv la dant...men det blir nog bra asså.....=)

å så till vädret....det e bäcksvart....när man sätter på kylen/frysen i Iddes lägenhet slås hela jävla strömmen ut i lägenheten...samma sak omman sätter på tvn, disk maskinen, eller försöker tända taklampan i köket. Det finns inget lås på insidan så man kan inte låsa dörren då man e hemma, och om man är ute då pårten låser nere till trapphuset så kommer man inte in på den nyckel man har fått, det finns ingen värme i köket och det e svinkallt...och det är en kabel dragen i trapphuset in genom brevlådan in i lägenheten som dom haft som ström då dom byggt lägenheten...(  de som läser tidningar vet att en galen kärring försökte elda upp sina ungar och lyckades elda upp hela lägenheten och skylde sen på sin karl för några år sen) det är nu den lägenheten som idde bor i ...den e totalt renoverad...dom har heller inte byggt klart den...micro ska byggas in och den står som en stor blaffig kartong under köksbordet just nu. Kabeln går i alla fall inte att ta bort, vi har dragit ur den ur kontakten i trapphuset nu, men den e lixom monterad genom brevlådan...hahahaha fyyy faaan vilka snillen....
jaaa så nu har vi levt stenåldersliv utan kyl och frys och det är skapligt frustrerande...men nu då vi vet att det nog är fel på hela el-skiten så lär det inte hjälpa med ett annat tillfälligt kyl/frys skåp. detta är verkligen helt sjukt..

kan ju  även berätta tt jag e GANSKA trött på allt var mobiler och framför allt Ericsson är!!!
hade ju min inlämnad och nu är den värre än innan på vissa saker...den startar om sig själv hundra gånger varje dag...just nu ligger den dessutom och lyser fast skärmen e svart här bredvid mig...så jag får väl lämna in den igen...den har ju senaste programvaran redan, men jag ska kolla om jag kan ordna det själv på nätet först...tips av min Marille=)

i dag somnade jag efter dbtn i Iddes säng, när jag vaknade 1.5 timme senare hade han typ packat upp hela lägenheten efter flytten ...oooj där ser man...jaja jag hjälpte i alla fall till lite:)

Förresten e såklart THE SIMS 3 försenat från 19 februari till 4 juni eller va i helvete det var...fan va arg man kan bli
:( *SUCK*

nääh nu ska jag nog sova igen:(
farväl tån...farväl skor:(

Kommentarer
Arn

Jamen du skall väl inte spela sims på thailand?



Tat lungt med gubbarna i blacka,nästa gång kan det vara en röd volvo med tonade rutor.....

2009-02-16 - 23:21:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0