14.000 FATTIGARE

   2009-02-06 - 12:22:11
Japp nu har jag fört över resterande av pengarna till resan :)
Systeryster ska betala in allas avgifter det blir enklast så, för man kan ju inte betala olika delar via internet utan måste betala allt på en gång...*suck*
I dag är det 48 dagar kvar innan vi åker=)

I går snackade jag med Ron för första gången sen jag kastade ut honom ut mitt hem i maj förra året:S (jamaicanen)
Jag tror vi lagt ner stridsyxan nu, nästan så jag hoppas han kommer och hälsar på igen snart=)

Snart ska jag jobba...men det är i alla fall fredag...

Jag har suttit i telefonen med sjukresekontoret för jag fick bara utbetalt 2 lappar av de 11 jag skickade in...jag blev förbannad ..och kände att oj fan nu slår min borderline till igen...jag skällde ut henne som fan och var nog ganska otrevlig...hon menar på att två av lapparna kommit in för sig till dom..ööhh...jag skicka alla i samma kuvert...skulle posten ha gjort om de då eller vad????? Vi tjata lite på varandra om VEM som var senil!!!!:S
Jag blev så arg och jag är fortfarande för högt uppe i känsla känner jag:(

Ska äta något och ge mig iväg nu i alla fall...vi har tvättat bilen i maskinen på jobbet, och hur gick de då tror ni...jo maskinfan stannade 2 gånger på samma ställe och jag blir galen...*suck*

Puss// Princess



Kommentarer
Syyyystermyyyyster

Hur vet du att jag använder pengarna till det du har tänkt... hehe.

Va, hoppsan, blev ni avbokade. Nämen, va synd. Då får vi åka utan er... ;-)

2009-02-06 - 14:21:06
Arn

JA, Syster yster har väl inte koll på grejorna som vanligt!



Ha en trevlig helg, det skall jag ha!

2009-02-06 - 17:21:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0