VARFÖR JUST JAG???

   2009-12-29 - 13:03:32
Usch...känner mig nedstämd igen...var ju ett tag sen nu...man får ju smak på det "normala" å så smack så sitter man där igen och ingenting är roligt och man vill bara lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet:(
har fått hem mitt jävla badkar med men insåg att kranen måste bytas fö att passa så nu har jag varken dusch eller badkar eller nåt tills jag fått tag i en rörmokare som kan ordna detta åt mig...å ja blir bara så jävla MATT på allt...det är bara STRUL hla tiden:(

I går fyllde Idde 39 hurra hurra...och fast jag insett att jag inte vill ha någon man så sitter jag här nu i alla fall i vintermörkret och önskar jag hade någon som bara fanns här och höll om mig och Joey!!!

Jag å Lisa ska i alla fall åka på semester...det lutar åt Kap Verde:)

Fan helvete.satan!!!!
Vad fan e vad?????



??????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????
?????????????????????????????
???????????????????????
?????????????????
???????????
????????
?????
???
??
?








Kommentarer
tessan

Tittar in o lämnar ett avtryck. Fick tips av min syster jessica som jobbade på statoil hos er i finspång, jag ska göra en gbp op i feb-/mars =)

HA d bra

//Tessan

2009-12-29 - 21:31:18
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0