SURGERY DAY COMING UP

   2009-12-08 - 06:56:29

I kväll kommer jag att åka upp till mormor och morfar i typ Södertälje...i morgon kl 13.00 ska jag vara på Danderyd och på torsdag är det operation=)
Nu ska jag snart åka på terapi...ska äen till min alldeles egen dietist kl. 14.00.
Jag kommer hålla er uppdaterade så gott jag kan men om ni inte hör något mer på några dagar så vet ni var jag är...och om jag aldrig mer skriver här....ja då vet ni att jag aldrig vaknade ur narkosen...men då har jag istället fått FRID och är på en bättre plats utan kamp hela tiden:)

Älskar er mina gull:)
Ta hand om er så hörs vi:D






Kommentarer
Malin

Oj då inte vakna upp, ja den möjligheten finns ju men som sagt de kommer att gå bra de är så många som gör detta och de kommer verkligen att gå bra de tror ja. Lycka till och jag kommer att följa din blogg så jag vet va som händer. Å har du frågor går de alltid att ställa dom och så kan man försöka svara så gott de går. Stora kramar från en annan gastric bypass opererad :)

2009-12-08 - 07:37:29
URL: http://meith.wordpress.com
Hanna

Det kommer gå bra vännen. Många krammar och lyckosparkar. Kommer tänka på dig på torsd. Kommer bli spännande att följa din fortsatta viktkamp.



Puss <3

2009-12-08 - 22:53:28
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Nattjobbare

Klart det går bra. Tänk vad gött sen när det är gjort...Väntar på att få höra mer här sen...

2009-12-08 - 22:58:01
Annika

Det kommer gå jättebra! tänk på ngt fint när du somnar in ler Spännande att höra din berättelse sen! kram

2009-12-09 - 21:16:34
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Linda

Lycka till gumman:)

2009-12-10 - 00:18:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0