MOT LIVET

   2009-12-05 - 12:22:17
Har kontaktat några tjejer på deras bloggar och fått så positiva gensvar om operationen av dom....jag har ju blivit lite rädd såhär nära inpå när operationan snart är är...så jag känner att jag måste suga i mig allt positivt...OCH negativt som finns just nu=)


I morse var pappa, jag och joey och tvättade våra bilar....(Joey kollade mest på inifrån bilen:O)
Det var faktiskt roligt att göra något med min pappa ...det händer inte så ofta:(

Jag ska städa lite här hemma nu ...sen ska jag ocj Joey åka med "mosse" hem till Kulla och vara där...vi ska ju på julbord i morrn...huhu sista rycket lixom;)

kanske återkommer senare.....

Tack alla för fina kommentarer:)

Å min nya tjej på jobbet J...nu ska han knipas åt ...facket vet alldeles för mycket för att han ska komma undan!!!!
saknar dig på jobbet....jag hoppas du får stanna för gott jue:)

puss på er allihopa....å ja menar verkligen ALLA       . . .aj löve jo





Kommentarer
Thomas

Hej Frida



Jag stöttar dig gärna, har du frågor så kan du ställa dem i min blogg eller på mail [email protected]



Lycka till

Thomas

2009-12-05 - 22:04:04
URL: http://thomas.bohme.se
Malin

Hej. Kul att du hittade till min blogg, ja kan förstår att du har kalla fötter de hade jag vid ett läge ja me men jag är SÅ nöjd med att jag gick vidare med operationen, kunde inte blivit bättre för mig med känslan av att vara "smal". Våga de är så värt de.



Lycka till i din resa till ett sundare liv

2009-12-06 - 12:26:33
URL: http://meith.wordpress.com
Nattjobbare

Härligt .. Kriga på nu mot chefen.... :)

2009-12-07 - 23:29:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0