MEN BARA 3 KILO:(

   2009-12-17 - 11:52:57
jag har bara gått ner 3 kilo på en vecka:(
Jag är lite besviken...men det är klart...jag vet inte vad jag kunde förvänta mig så....hur mycket gick ni andra ner första veckan???? finns det proteintabletter istället för pulver...jag får nämnligen inte i mig det...det GÅR INTE:...fick i mig kalciumtabletten i går i alla fall...duktigt va=)
I dag ska jag på individualterapi och så ska jag fixa julklapp till Joey ....sen håller jag på att städa i köket i dag ...jag har börjat lägga upp allt lite nu inför julen=)
jag har köpt lite bak och godis grejer med som jag kan greja med sen...men jag lär ju inte få smaka så mycket själv direkt...men kul att bjuda på i alla fall:).....kanske???!!!

I dag är Charlotte på operation...tänker på henne hela tiden och på hur långt jag faktiskt kommit denna vecka....hon är ju på noll lixom...!!!
För en vecka sen åg jag där med mrfin...helt drogad, kunde inte kissa...inte prata rent...bara slurpa i mig dropp med venerna hahahaha...sjukt!!!

Nä alla ge mig inspiration snälla....:(

Kram kram



Kommentarer
Amanda

du är bra frida , fortsätt så :)

3kilo är bra , de kommer när du blir mer van



kram

2009-12-17 - 12:09:18
URL: http://esuat.blogg.se/
Nickan

Proteinpulver drack jag överhuvudtaget inte, inga proteintabletter heller....

Bara kalcium (äckligt stora), B12 och järntablett.



Nu har jag slutat med järnet för det smakar så förbaskat illa,

Kämpa på!

Kram Nickan

2009-12-17 - 20:38:58
Annika

3 kilo är jättebra!! grattis!

2009-12-18 - 20:51:11
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Ahlgrenskan =)

WOW 3kg minus är ju jättebra!!

Hur går det med allt???

lycka till på resan!

kramen

2009-12-19 - 18:04:08
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se
Nattjobbare

Inte alls illa. Hade nog kanske lit höga förväntningar för 3 kg är faktiskt riktigt ba på en vecka... Kämpa på...

2009-12-20 - 18:57:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0