JAG LEVER

   2009-12-13 - 13:43:14
Hej allihopa...ska fatta mig kort eftersom jag är på väg in i duschen!
Operationen har gått bra, inga komplikationer...kom hem i går men är ganska trött och ligger mest och sover eller kollar på film...eller äter äcklig soppa som jag redan e dyngtrött på:(
Är så sjukt sugen på en torr macka med bara smör på!!!!!!!
Det e allt bra konstigt...mitt luktsinne har förändrats....min favvotvål som ja bara ÄLSKAT som jag har på toan...luktas så jävla äckligt nu efter op. att jag nästan får kväljningar:S
I princip luktar iofs det mesta äckligt:S
Jag kommer berätta om operationen och sjukhusdagarna snart, men inte just nu känner jag....men tack för alla inlägg och allt fint stöd=)
puss på er sålänge:D






Kommentarer
Annika

Så skönt att allting har gått bra! Nu efter op är det mkt som smakar och luktar annorlunda..men släng inte tvålen för jag tror att du kommer gilla den snart igen :O) jag ser fram emot din OP berättelse sen när du orkar... passa på att vila mkt nu..det behöver kroppen kram

2009-12-13 - 19:26:34
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Nattjobbare

Härligt att höra att det gick bra.. Krya på dig nu!!

2009-12-13 - 23:20:35
Nickan

Hej,

Nu vill jag ha en uppdatering om hur du mår!!!!!!

Kramen Nickan

2009-12-15 - 08:04:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0