SNÄLLA HÖSTEN KOM NU!!!

   2009-08-05 - 21:12:31
Jag vill ha HÖST ...HÖÖÖÖST!!!!!
Jag längtar efter att få kura in mig i mysiga stickade tröjor och scarfs=D
Tända ljus i massor och ligga på balkongen med ljusen och krama vovve, ta varma bad med doftande bubbelbitar från LUSH i och sen krypa ner mellan rena lakan=D
...kom hösten koooom!!!

I dag har jag jobbat litegrann och sen var jag på sista sommargruppen :)
Äntligen blir allt lite mer normalt med vanliga gruppen och mina goa brudar.
i dag var ganska ok i alla fall för det var nästan bara folk från den andra gruppen som varit igång ganska länge och dom känner man ju ganska väl=) Och då en av de två mongona inte var där så var det otroligt mycket mer städat än det varit senaste veckorna.
Jag kände mig faktiskt kompetent i dag, vi var inte så många och jag kände att jag verkligen kunde dela med mig av mina erfarenheter inom dbtn och ge andra mina egna tips...känns skönt för speciellt en behövde verkligen just ett sånt tips för at klara en sak i dag, jag hoppas hon kunde ha nytta av det i praktiken sen med.
Hon var jätteledsen:(

Sen har jag varit med mamma å moster å handlat lite och nu ska jag snart sova faktiskt=)

Kram mina godisbitar


Kommentarer
Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-06 - 10:35:31
Veronica

Vad skönt att höra att fler en jag längtar till hösten.. Folk stryper en ju nästan när man säger det nu när vädret är så fint hela tiden, haha,!

2009-08-06 - 10:50:03
URL: http://vaf.blogg.se/
Veronica

Vad skönt att höra att fler en jag längtar till hösten.. Folk stryper en ju nästan när man säger det nu när vädret är så fint hela tiden, haha,!

2009-08-06 - 10:50:03
URL: http://vaf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0