SMÅDEPP

   2009-08-15 - 15:51:52
I dag åkte mamma å jag till Norrköping och fixade hallgolv:) Det blev valnöt som jag nog trodde jag bestämt mig för;)
har ett dilemma med vad jag ska göra med hallen egentligen...??? Det finns så mycket underbara tapeter:(

Jag kan inte välja:(
Hämtade ut mina Scull Candy lurar så nu har dom "små" rosa och rastalurarma blivit storasyskon:)

Lägger in smaskiga bilder på dom....dom ligr å glor på mig, men jag har inte ens ork att pröva dom:(

Har plötsligt tappat sugen helt...vill inte göra ett smack...har ångest ...fan oxå...kanske ska ta en xanor och se om det hjälper eller inte.....dt värsta e aoa vällS skapligt lugnande:(

Äh....va faaaaan.....!!!!!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0