SLÖTT

   2009-08-11 - 18:55:03
Har jobbat...det är slött här just nu, har plockat lite här hemma, men nu fastnade jag vid datorn. Joey ligger breve och är trött. Han har ätit två små burkar thaihundmat=) Han tyckte det var dögott och blev så lycklig att han gosebusa på sängen efteråt=)
Har börjat kika på vart nästa resa ska gå...funderar på om det ska bli Thailand en 5e gång eller ska man välja Vietnam, Bali, Afrika, eller rent av åka till Jamaica å hälsa på dom=) ????

Åååhh...lika svårt varje år.....men jag ska nog ta jamaica nästa vinter tror jag=) Om det ska bli Thailand igen så ska vi nog ta flygstol =)

Lite thaibilder från senaste resan kanske???=)
 

Kommentarer
sara

testa en kryssning i caribien det är det bästa jag gjort och jag har rest ganska mycket..

2009-08-12 - 21:42:52
URL: http://flippaut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0