MEN GUD SÅ TRÖTTA VI ÄR JA O LURVAS

   2009-08-04 - 19:49:18
I morse var jag hos tandläkaren eftersom jag har fri tandvård (pilutta er) så har jag munhälsobedömning en gång om året med tydligen :) Men det såg bra ut...inget skumt det enda är ju en tand som är sliten eftersom jag biter ihop så mycket... hon sa att aah jag ser att dom slipat på en tand för att du ska bita jämnare...ja skratta bara å sa att neeej ja har biiiitiiit ner den...då skratat hon med lite faktiskt:S

Jaha så åkte jag hem igen och var så jädrans trött i luvan å Jossan med så vi kröp ner i sängen inge och gick upp en kvart innan jag skulle lämna honom. I dag har han varit hos Biggan eftersom "dagis" jobbade.

norge ja....resan var kul...men jag har sovit och sovit och SOVIT!!!! Vi hade ju hyrt en minibuss som egentligen inte var så mini....jag hade 3 säten ensam och där har jag legat mycket av tiden med kudde och täcke och snarkat som en gris och vaknat vid varje mat och fikastopp...(för det är väl det som e det vesäntliga:P)
Jag har skrivit en del på min bok, mer än jag trodde jag skulle faktiskt:)
Känner lite som om någon i min närhet försöker grusa ner min bok och dess planer lite...men det skiter jag i!!!
mitt liv är mitt liv, det som hänt mig är ju sanningen och inget annat och så länge man ändrar namn i böcker ska det inte vara några problem som helst. har kollat upp det ja:) och givetvis kommer allt att ändras den dagen...

Ja norge var det ju.....
Jorå...flörta med en tysk, jagade blöta får, fick en gummispindel av syrran, tappade gummispindeln, fick en mössa av mamma, plaskat i regnpölar, druckit vatten från "fossen", ätit massa godis, spenderat dyra pengar i det dyra landet, shoppat lite, sovit, skrivit, tittat på vackra utsikter, åkt genom världens längsta tunnel ca 2.5 mil och stannat på mitten, fotograferat mycket, bott i hyttor, glott på kaniner, varit sur, klappat vovvar, frusit i 10 grader, glott på en karl utklädd till kvinna mitt i en "foss" längs Flåmbanan huldran), sovit mer och haft det jävligt gött helt enkelt=)

Jaah lite bilder kommer häääär:)

Puss på er mina underbara läsare=)







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0