LÄGGA GOLV

   2009-08-21 - 11:29:44
I morgon ska vi lägga golven i hallen och köket...måste röja av lite så det är möjligt bara...=)
Funderar på hur jag ska göra med kommande vinters utlandsresa...om jag ska ge mig iväg å segla i Malaysia och Thailand några veckor ensam och träffa massa nya människor där...åka till Raht på Koh Chang vars ö jag inte var överförtjust i på grund av att den var lite liten och tråkig...eller ska jag göra nåt helt nytt...segla är ju iofs nytt för mig...ligga på ett stort däck och bara njuta, snorkla, dyka ocg kika på delfiner och hajar...men ja vet inte...(klia mig fundersamt på ett myggbett på armen)

Jag å Joey har precis varit ute å gått. Undra rom dom kan ringa och säga att min mobil kommit i dag då eller? Så man kan hämta den...börjar tröttna på att inte ha haft en egen mobil sen ja lämna in min i mars....seriöst fatta hur länge det är....Det verkar dra ihop sig till oväder ute...bra att vi gick en runda så Joey klarar sig ett tag=)
Det är helt mörkt inne här...huuuh;)

Nääh nu ska jag dra på några knop...ska inte jobba förrän 18-24 så jag har lite slapp tild i dag...skönt som bara den.
i går jobbade jag med Malin, det trivs jag kanon med...trivs med att jobba med alla systrarna=)
i dag ska jag jobba med chefen...det blir nog mindre ok...men det ordnar sig npg...!!!!
Nu e Joey lite orolig...undrar om de åskar??:S


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0