HOPPSAN VILKET OVÄDER

   2009-08-13 - 17:47:57
I dag har det åskat så in i bomben....haglat så det legat drivor av vitt hagel längs gatorna och regnat så jag nästan seglat bort på svallvågor utanför på gården:P

Jag har jobbat lite, varit hos frissan och haft det bra...somnade när jag satt i massagestolen med inpackning...:)
I går var jag på Valla med Joey...först ville inte veterinären ta blodprov, men jag insisterade på att hon skulle det. Hon tyckte inte det behövdes, att han inte verkade uttorkad...men då hon väl tagit provet var han LITE uttorkad...inget akut jag ska bara mäta hur mycket han dricker nu och om han dricker mer än en liter på en dag ska jag ta kissprov på honom och lämna in. Då ska han kushingtestas igen....

Sen var han på tassarnas Trim och blev fin...jag å Jenny var på IKEA...sen åkte vi till Kulla och stannade där syrran gjorde smaskig köttfärslimpa=)

Köpte STORA BILLIGA blommor på torget i Linköping:)

Nu ska jag fixa lite här...puss på era snablar:)

Kommentarer
sara

hej hej, du kan maila mig på [email protected]

ska bli jättekul att se =)

2009-08-13 - 20:24:23
URL: http://flippaut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0