HEMMA IGEN

   2009-08-02 - 00:00:55






Jag e rätt sliten efter Norgetrippen. Kom hem nyss...kan bara säga....om ni ska till Norge...TA MED MÖSSA Å VANTAR!!!! Jag hade mössa på mig o det behövdes...vantar hade jag inga....

Nu ska jag krypa ner i min egen säng å kolla på en dålig film...=) i morgon kommer Jossan hem till matte igen och det ska bli superskönt=)

Och vet ni vad....???.....jag har skrivit massor på min bok i min nya notebook=D

Har haft en liten svacka i går och i dag men nu är jag på G igen och jag mår tamigfan egentligen jävligt BRA!!!
Någon som läst min blogg har tagit avstånd pga mitt förflutna...men gör det då...det är inte DÄR jag står i dag ...alla gör sina egna val...så GÅ DÅ !!! Men de som inte kan se personen jag ÄR IDAG istället för det jag gått igenom och den person jag varit förut har inte så mycket att hämta här....för det är framåt som gäller för mig....jag fastnar inte i gammal skit!!!! det är slut med sånt nu och jag har kommit upp...det är bara justeringar som ska göras innan jag blir en superwoman;)
Jag har messat med Shiedeh i dag efter att jag fick numret av min gulliga L på dbtn och jag ska få individualtid med henne.
och du l du får se till att komma snart för gruppen är hemsk och jag står snart inte ut när det inte finns några vettiga människor med....MEN jag har faktiskt lärt mig att se de jobbiga personernas SVAGHETER!!!
helt sjukt...jag e inte lika förbannad efter det:O

Nähäpp alla glada by the way...ska nog göra ett gravtest i morrn....ja har typ varit lika medvetslös Norge runt som jag var då vi bilade runt Jamaica och sov konstant...sen har ja lite ont på konstiga ställen....men de e nog inget ...=D

Norge berättar jag mer om senare...puss o kram Jag älskar er...*mwah*






Kommentarer
sara

klart att man ska titta framåt och inte bakåt..

2009-08-02 - 21:25:23
URL: http://flippaut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0